Czy warto kupic bieliznę przez internet?

By Sabina Pawlik - Blog - września 16, 2017



W dzisiejszym poście przedstawię wam moja opinie na ten temat, przedstawię wam atuty zakupu bielizny przez internet 
oraz pokaże wam kilka modeli z mojej kolekcji. 

Wracając do tematu:
Kupowanie online stało się bardzo popularne ostatnimi czasy. Przez internet możemy zakupić dosłownie wszystko zarówno odzież jak i bieliznę. Mimo, ze zakupy online statystycznie wciąż rosną, to nadal pozostaje gdzieś ta odrobinka niepewności, wolimy więc bezpiecznie udać się do standardowego sklepu, gdzie będziemy mogli dokładniej przyjrzeć się produktowi i przemyślnie dokonać zakupu. Kupując przez internet najczęściej obawiamy się, ze rozmiar będzie nie trafny, ze wizerunkowo będzie wystawał od tego jak przedstawił go producent. Spokojnie, z pewnością każdego z nas nachodziły takie myśli w momencie podejmowania decyzji zakupu online. Na szczęście coraz częściej firmy wprowadzają w swoją ofertę dokładniej opisaną rozmiarówkę, dzięki czemu łatwiej jest coś dla siebie znaleźć. Kupując Online mamy na pewno szersze pole manewru, zarówno w design jak i w różnoraką ofertę. Plusem jest, iz często sklepy online "z bielizną" w przypadku gdy produkt nie spelnia naszych oczekiwań gwarantują zwrot produktu preferując się na danych warunkach, dla kontrastu gdzie ciężej jest o to w stacjonarnych sklepach.
Dodatkowym Walorem zakupów online są częste przeceny, sezonowe zniżki, często takze darmowa wysyłka pod danym warunkiem, np. dokonując zakupu za określona cenę. Zakupy takie są niejednokrotnie bardziej opłacalne dla potencjalnego klienta. 

Moja pierwsza sesja dla @linger_pl do
obejrzenia na -> linger.pl/3



Przepiękny komplet bielizny od @simplyshop.pl 💓 -10% na zamówienie z hasłem: SIMPLY10 


  • Udostępnij:

You Might Also Like

4 komentarzy

  1. O wow :) Odważne zdjęcia :) Ale z taką figurą można :) Uwielbiam bieliznę i jestem zauroczona Twoimi propozycjami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna blizna 😍jeszcze nie zamawiałam bielizny przez internet 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Przez internet warto kupować nie tylko bieliznę, ale też buty i inne rzeczy. Jest po prostu taniej. z mojej strony mogę polecić sklep z obuwiem https://butymodne.pl/mokasyny-damskie-c147417.html , można tu znaleźć świetne ceny

    OdpowiedzUsuń