Zakupy przez internet - Aliexpress

By Sabina Pawlik - Blog - października 25, 2017

W dzisiejszym poście przybliżę wam temat zakupów przez internet w serwisie Aliexpress.
Mam nadzieję że dzięki temu ułatwię wam kupowanie przez internet oraz pokażę jakie fantastyczne rzeczy można tam znaleźć.

Czym jest Aliexpress?
W skrócie to chiński portal internetowy na którym można kupić w zasadzie wszystko, przypomina nasze polskie Allegro bądź zagraniczny eBay. Charakteryzuje go jedynie niska cena produktów oraz jej znaczna ilość a także to że w większość kupujemy produkty bezpośrednio od producenta :)

Zaczynamy
Jeżeli nie posiadacie konta w serwisie to będzie to wasza pierwsza rzecz, którą należałoby wykonać, zatem wchodzimy na stronę Aliexpress.com i dokonujemy rejestracji konta.

Od tej chwili możemy przeglądać setki artykułów w różnych kategoriach, które nas interesują. Pamiętajcie zaznaczyć "Ship to Poland" oraz przycisk "Free shipping" aby nie płacić za wysyłkę gdyż przeważnie kwota za wysyłkę przekracza wartość produktu. Kiedy odnajdziemy produkt. który przykuję naszą uwagę sprawdzamy ilość pozytywnych opinii oraz komentarzy a także ile gwiazdek ma dany produkt.

Kup Teraz
Kiedy zdecydujemy się na zakup po kliknięciu "Buy now" należy podać adres do wysyłki więc wpisujemy swoje dane. Teraz już tylko pozostaje wybrać metodę płatności w tym wypadku wybierz tylko swój bank by wykonać przelew.




A teraz spójrzcie jaką piękną paletkę kupiłam w cenie zaledwie 3.89$
Link do produktu: Zobacz produkt na Aliexpress

  • Udostępnij:

You Might Also Like

46 komentarzy

  1. Przez Aliexperess nigdy nie zamawiałam, chociaż sporo rzeczy wpadło mi w oko :) Może kiedyś spróbuję :)
    Fajna ta Twoja paletka :) Naprawdę jest błysk :)
    Kliknełam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem czemu, już tyle razy zapełniałam koszyk na aliekpress a ciągle mam opory by sfinalizować zakupy :D
    a paletka genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, paletka robi wrażenie ;) A ja zakupy na Alie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ja zamawiam :D mam wrażenie, że jestem już uzależniona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki ma ta paletka ��sama bym się na nią skusiła ��

    OdpowiedzUsuń
  6. robię czasami tam zakupy, ale jakoś mnie nie ciągnie :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie zamawiałam nic z Ali ale chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji zamiawiać :) a paletka super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię kupować na Ali. Paletka jest cudowna:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zamawiać przez internet - po prostu wygoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam zamówić tam już nie raz, ale jakoś sama się boję trochę. Nie wiem za bardzo jak działa ta strona :/ ale mam nadzieję, że w końcu ktoś z moich znajomych też będzie chciał coś kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  12. jak tylko odkryłam Alie, to przepadłam, aktualnie czekam na kolejnych kilkanaście paczek z "niezbędnymi" rzeczami :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Na Ali można znaleźć dużo perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie zakupy na ali średnio kuszą :) kupiłam jedną rzecz w życiu na razie i nie zaglądam nawet :P
    Ale paletka bosko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Za bardzo się boję, żeby robić zakupy na ali ;) Więc mimo niezwykłych okazji, o których co chwilę słyszę, chyba się nie zdecyduję;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej! Dziękuję pięknie za miły komentarz. Chciałam obserwować Twojego bloga niestety nie wyświetla mi się tu ta opcja :( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej :o nie wiem dlaczego. Bloga mam od niedawna i może to jakis błąd przy tworzeniu HTML nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak

      Usuń
    2. Hej już chyba ogarnęłam ten widget, jeśli chcesz możesz mnie zaobserwować :)

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już chyba z rok nie zamawiałam na Ali :D

    OdpowiedzUsuń
  19. rzeczy z Ali są świetne, wiadomo że czasem coś może się trafić słabego, ale ja przeważnie zawsze jestem zadowolona z tych zakupów 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie kupowałam nic na Ali, chyba mnie
    przekonałaś. ��

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja z obawy przed jakością nie zdecydowałam się jeszcze na zakupy ;< Jak oceniasz napigmentowanie tej paletki?

    OdpowiedzUsuń
  22. A płacąc za swoje zakupy online korzystacie z systemów płatności, czy wykorzystujecie przelew tradycyjny? Ja powiem szczerze, że zdecydowanie jestem fanką tej pierwszej metody i najwygodniej korzysta mi się z systemu https://bluemedia.pl/oferta/platnosci/platnosci-online

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiadomo, że zakupy internetowe często wiążą się z dodatkową opłatą za przesyłkę. Dlatego warto współpracować z takimi firmami, które oferują korzystne ceny. Przydaje się też taka funkcja https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ , czyli możliwość śledzenia przesyłki. Zawsze wtedy szybko można ją namierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja bardzo chętnie robię w tym sklepie zakupy i w szczególności elektronikę użytkową http://www.aliexpress.com/category/44/consumer-electronics.html?switch_new_app=y która jak dla mnie jest zawsze potrzebna. Zresztą faceci są ogólnie fanami różnych gadżetów, a w tym sklepie jest naprawdę w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  26. z tej platformy akurat jeszcze nigdy nie zamawiałam, ale może kiedyś to zrobię. w każdym razie póki co zostaję przy naszych krajowych sklepach i jeśli potrzebujecie namiaru na dobry sklep butami to proszę - czytaj więcej . ceny też są niskie i wybór ogromny

    OdpowiedzUsuń
  27. A zamawialiście tam kiedykolwiek jakieś buty? Pytam, bo zastanawiam się czy warto. Wiadomo, że ceny są bardzo niskie, ale w Polsce można też znaleźć strony z bardzo fajnymi cenami. Jedną z nich jest Butymodne.pl Myślicie, że warto byłoby się zastanowić.

    OdpowiedzUsuń
  28. A w jaki sposób płacisz za swoje zakupy? Pytam, ponieważ na stronie, na której robiłaś zakupy zauważyłam, że jest możliwość płatności w polskich złotych z pomocą systemu https://www.przelewy24.pl/ Wydaje mi się, że warto się zastanowić, aby korzystać swobodnie z takich systemów.

    OdpowiedzUsuń
  29. Na dobrą sprawę jest tak, że klienci bardzo chętnie robią zakupy na platformach aukcyjnych. Moim zdaniem jeśli zaczynamy swoją przygodę z sklepem internetowym to warto jest przeczytać https://www.sendit.pl/blog/jak-zachecic-klienta-do-zakupow-w-twoim-sklepie-internetowym aby wiedzieć jak zachęcić przyszłych klientów do naszego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Pewnie, że na zakupach online można sporo zaoszczędzić i znaleźć ciekawe produkty. Co do zamawiania to najlepiej od sprawdzonych sprzedawców, aby mieć pewność, że towar dotrze na miejsce. Ja dostałam ostatnio paczkę solidnie zapakowaną, taśmą z nadrukami. Widzę, że na https://tcmservice.pl/pl/tasmy-z-nadrukiem można właśnie takie zamawiać.

    OdpowiedzUsuń