Dni Otwarte Zohra Official

By Sabina Pawlik - Blog - października 30, 2017

Dni Otwarte Marki Zohra Official


Hej kochani, chcę wam dziś opisać swój udział podczas dni otwartych marki Zohra 😉
Przyjechałam wraz z siostrą specjalnie do Katowic by uczestniczyć podczas tego wydarzenia. Około godziny 13:00 byłyśmy już na miejscu, rozpoczeły się krótkie warsztaty nt. makijażu które prowadziła Martyna Majtyka oraz mogłyśmy dobrać sobie naszą własną stylizację.






Spotkanie z uczestniczką Projekt Lady 
Ciekawym momentem w całym tym wydarzeniu była okazja poznania uczestniczki programu Projekt Lady Tvn oraz modelki Magdaleny Świderskiej, która opowiedziała o tym jak
najlepiej zacząć przygodę z tym światem i podzieliła się z nami kilkoma ciekawostkami na ten temat 🙂



Dla osób chętnych była możliwość zrobienia makijażu choć ja sie nie zdecydowałam.. cóż wolę polegać wyłącznie na sobie, a może kiedyś zrobię posta na ten temat.
Chwilę później nastąpiła profesjonalna sesja foto w samodzielnie dobranych stylizacjach z szafy (zohra official).




Każda z uczestniczek wydarzenia otrzymała zestaw z ubraniami na własność oraz Voucher o wartości 200 pln uprawniający do skorzystania z treningu personalnego wraz z konsultantką w Studiu Treningu Good Vibes.
Uważam że to była naprawdę super zabawa oraz panująca tam atmosfera, naprawdę fajne spotkanie oraz przepyszny catering a szczególnie sushi i donaty ❤




Co mi się najbradziej podobało?
-Sympatyczni organizatorzy
-Design Studio
-Sesja zdjęciowa

Co mi się najmniej podobało?
-Nie przyjemne nastawienie niektórych zaproszonych uczestniczek

Na zakończenie mieliśmy okazję zrobić sobie parę zdjęć na foto ściane aparatem fujifilm instax, a zdjęcia wydrukowane mogliśmy sobie zabrać.
Cóż cała impreza zakończyła się około godziny 17:00 i mam nadzieję że Zohra Official będzie organizowała więcej takich eventów. 
A ja zachęcam was do skomentowania co myślicie o tego typu wydarzeniach? 🙂

  • Udostępnij:

You Might Also Like

22 komentarzy

  1. Słyszałam o tym sklepie, rzeczy ze zdjęcia są super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne stylizacje, a poza tym bardzo fajne wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super impreza, fajnie, że miałaś okazję wziąć w niej udział

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdę mówiąc, to pierwsze słyszę :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie pisali mieliśmy się zdzwonić ... i nic nie wyszło bo telefonu brak : ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi, interesting post. I am your new follower 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Super spotkanie ♥ Pozdrawiam zyskałaś nowego stałego czytelnika :))

    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wydarzenie i zdjęcia. Szkoda tylko, że niektóre dziewczyny przyszły tam w takim nastawieniu, z pewnością bez nich atmosfera byłaby lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, super,że byłaś na takim spotkaniu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. sesja zdjęciowa świetna jak i twoje stylizacje 😍 event musiał być świetny ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyszła Wam ta sesja i stylowki ❤️ Love !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ale super było! Bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale miałyście świetny wypad i mega spotkanie <3

    OdpowiedzUsuń