Kolory Jesieni

By Sabina Pawlik - Blog - listopada 11, 2017

Hej kochani dziś chcę wam przedstawić kontynuację jesiennych stylizacji. Tym razem postawiłam na grację elegancję, ale zanim przejdziemy do głównego wątku tematu, chcę wam przypomnieć, że tydzień temu zaprezentowałam odzież firmy NA-KD. Dziś na plan wchodzą sukienki:

  • Żółta - Marki Diamonds Clothes prowadzący sklep wyłącznie na Allegro
  • Czerwona - Marki Lookbookstore.co

Podczas sesji zdjęciowej towarzyszyła mi moja siostra która zaprezentowała sukienkę firmy lookbookstore, a za tło posłużył nam zamek z XVIII wieku w Šilheřovicach na terenie Republiki Czeskiej.






Jesień kojarzy mi się z ciepłymi odcieniami czerwonego jak i żółtego, dlatego w dzisiejszej stylizacji zdecydowałam się na połączenie tych barw. Kompozycja ta przypomina mi jesienne liście. 

Diamonds Clothes: Link
Lookbookstore: Link

P.s Torebka jest firmy Mi Moda Kawaii można ją znaleźć na instagramie  https://www.instagram.com/mimodakawaii/

Jak zwykle zapraszam was do komentowania.. 
Chce was również poinformować, że od niedawna jest możliwość obserwowania mojego bloga do czego również zachęcam, by nie pominąć już żadnej publikacji :)

  • Udostępnij:

You Might Also Like

22 komentarzy

  1. Tak jak pisałam już na IG, świetnie wyglądacie ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wpis? :D Ciekawe określenie moich problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam zamiaru się użalać nad każdym. Wpis fajny jaki mam napisać? Okropny? Docen komentarz dziewczyno!W czym masz problem. Się nie podoba to usuń!

      Usuń
  3. Wow! Ale cudownie wyglądacie *o* Więcej takich postów! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sesja bardzo profesjonalna! Wyglądacie z siostra jak modelki :) Jeśli chodzi o mnie bardziej mi się podoba czerwona sukienka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. NO dziewczyny wooow wyglądacie bosko:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. udanego dnia:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi również jesień kojarzy się z takimi ciepłymi kolorami :) Ślicznie wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne stylizacje. Bardziej podoba mi się czerwona (sylwetka nie pozwala mi na tę krótszą), ale obie wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie jesteście śliczne i sukienki też bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka śliczna ta torebka i te sukienki! Jesień faktycznie kojarzy się z ciepłymi kolorami i Wasze stylizacje to strzał w dziesiątkę ;) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. super, choć sukienki mało jesienne, bardziej letnie, ale są super ;)

    OdpowiedzUsuń