Jesień z NA-KD

By Sabina Pawlik - Blog - listopada 04, 2017

Hej kochani, u mnie nareszcie wyszło trochę słońca! Od jakiegoś czasu bez przerwy padał deszcz, było ponuro, mętnie i smutno. Wreszcie przyszła okazja by porobić kilka ładnych zdjątek w ten piękny jesienny dzień. 
Dziś tak bardziej w plener! 

Miejsce:

Przepiękny zamek otoczony polem golfowym w Šilherowicach -  to tam odbyła się dzisiejsza sesja zdjęciowa.

Co mam na sobie? 

Pytacie mnie często co mam na sobie, przychodzę wiec z odpowiedzią.




Sweter:
Cieplutki sweter z różowym haftem Rose Embroidery Sleeve Sweater od NA-KD. Trend jest w kolorze zielonym i ma wysoki, prążkowany dekolt, długie rękawy z mankietami i dolnym brzegiem, haftowane różowe detale na rękawach, szczotkowane wnętrze zapewnia przytulną atmosferę. Idealnie pasuje z wysokimi dżinsami i trampkami. W sam raz na chłodniejsze jesienne dni. 
Cena: PLN 175.16
https://na-kd.com/en/rose-embroidery-sleeve-sweater-duck-green?___SID=U





Jeansowe spodnie z poszarpanymi dołami:
Spodnie Maren Wolf Jeans firmy NA-KD. Są w kolorze niebieskim i mają umiarkowanie wysmukłe, chude nogawki, czteroczęściowy design, obszycia na kostkach i haftowany ananas w tylnej prawej kieszeni. 
Cena: PLN 262.96
https://na-kd.com/en/maren-wolf-jeans-mid-blue





Szal:
Nie mieszaj się z tłumem - wyróżniający się dlugi szalik! Wool Blend Scarf firmy NA-KD  jest w kolorze jasnoszarym i ma długą długość, materiał wełniany z frędzelkami na końcach. 
Cena: PLN 175.16
https://na-kd.com/en/wool-blend-scarf-light-grey


Rabat w wysokości -30% w sklepie www.na-kd.com o treści: sabinitta30

Co sądzicie o tej stylizacji?

  • Udostępnij:

You Might Also Like

27 komentarzy

  1. Mega look :) A ananas na pośladku uroczy :P heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam haftowane swetry, chociaz sama jeszcze zadnego sie nie dochrapałam :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. The pineapple detail is so cute! Awesome look<3
    www.thefancycats.pt

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie szale to ja lubię <3 ...tylko cena trochę zaporowa;) A poza tym świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz:) super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Que guapa, me encanta esa Sudadera! Feliz día guapa! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Już na IG bardzo spodobała mi się Twoja stylizacja! :) Szczególnie bluza wpadła mi w oko. Ananasek na kieszeni wgląda przeuroczo! Taki ciepły, gruby szal to mój must have na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. szczerze mówiąc uwielbiam takie swetry i spodnie ❤️ cudownie wychodzisz na zdjęciach 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny ten sweter, ale nie lubię wydawać aż tyle kasy a ubrania :) I to co muszę napisać: masz boskie włosy :) To naturalny kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naturalny kolor 😊 światło zrobiło z moich włosów efekt Ombre takze 😂

      Usuń
  11. Wow! Mega miejscówka na zdjęcia + super stylizacja ❤️��
    www.joannamiko.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale masz super bluze kochana!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super. Świetny szal i zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza przepiękna taka mało spotykana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. znam ubrania tej marki i są naprawdę porządne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się buty w takim stylu, jak Ty masz i właśnie się nad takimi zastanawiam. Powiem szczerze, że mam dylemat, co dokładnie wybrać, ale prawdopodobnie na buty na wiosnę będę polowała na stronie https://butymodne.pl/ Tam zawsze można znaleźć jakieś fajne i modne propozycje.

    OdpowiedzUsuń